Κορονοϊος: Τι να κανετε για να μεινετε υγιεις στο lockdown | Aegean Medical Doctors Thessaloniki | Halkidiki
Aegean Medical

COVID-19 τεστ Θεσσαλονίκη. Ιατρικό εξειδικευμένο δίκτυο το οποίο, μεταξύ άλλων υπηρεσιών, εκτελεί μοριακές δοκιμές covid-19. Οι καλύτερες ιατρικές υπηρεσίες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Προσφέροντας ιατρική υποστήριξη 24/7 για να ζήσετε διακοπές χωρίς προβλήματα

Δίκτυο Aegean Medical
THESSALONIKI
+ 30 698 517 9999

KASTORIA
+ 30 698 517 9999

STAVROS
+ 30 698 517 9999

ASPROVALTA
+ 30 698 517 9999

VRASNA
+ 30 698 517 9999

HANIOTI
+ 30 698 517 9999

POLYCHRONO
+ 30 698 517 9999

PEFKOCHORI
+ 30 698 517 9999

N. MARMARAS
+ 30 698 517 9999

NIKITI
+ 30 698 517 9999

SARTI
+ 30 698 517 9999

AIDIPSOS
+ 30 698 517 9999

PEFKI
+ 30 698 517 9999

Follow Us On Instagram

Δευτέρα- Κυριακή | Υποστήριξη 7-21:30h

7-21:30h - Τηλεφωνική εξυπηρέτηση

+30 698 517 9999  +30 2310 224 224

info@aegeanmedical.gr

Γραφεία σε όλη την Ελλάδα

Τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα

Ακολουθήστε μας

Book A Visit

Κορονοϊος: Τι να κανετε για να μεινετε υγιεις στο lockdown

Κορονοϊος: Τι να κανετε για να μεινετε υγιεις στο lockdown

O ΕΟΔΥ έδωσε συμβουλές για καλή φυσική υγεία στη μέση της lockdown λόγω νέων μέτρων για τον κοροναϊό, σε μια ειδική έκδοση που δημοσίευσε. Προτείνονται τρόποι άσκησης στο σπίτι και σωστή διατροφή. Η παραμονή στο σπίτι είναι μια σημαντική πρόκληση για τη διατήρηση υγιών επιπέδων σωματικής άσκησης.

Η έλλειψη τακτικής σωματικής δραστηριότητας και η καθιστική ζωή επηρεάζει την υγεία, την ευεξία και την ποιότητα ζωής των ατόμων. Αλλά η σωματική δραστηριότητα μπορεί να διατηρηθεί ακόμα και κατά τη διάρκεια του περιορισμού της κυκλοφορίας χωρίς ειδικό εξοπλισμό και σε περιορισμένο χώρο.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συστήνει συνολικά μέσα στην εβδομάδα σωματική δραστηριότητα μέτριας έντασης διάρκειας 150 λεπτών (που ισοδυναμούν με περίπου 30 λεπτά την ημέρα τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας) ή υψηλής έντασης διάρκειας 75 λεπτών ή συνδυασμό αυτών. Παρατηρείται ότι σε μία κλίμακα 1-10, η μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα τοποθετείται στο 5-6, ενώ η υψηλής έντασης σωματική δραστηριότητα τοποθετείται στο 7-8.

Αυτές οι συστάσεις μπορούν να επιτευχθούν ακόμα και κατά τη διάρκεια της αυτό-απομόνωσης. Πώς μπορεί κάποιος να μείνει δραστήριος και να μειώσει τις καθιστικές δραστηριότητες όσο βρίσκεται στο σπίτι;

kelly-sikkema-CiLX4UM83qE-unsplash

Πρακτικές οδηγίες

  • Κάντε μικρά διαλείμματα για ασκήσεις. Χρησιμοποιήστε τις ασκήσεις που προτείνονταιστη συνέχεια ώστε να παραμείνετε δραστήριοι. Χορέψτε, παίξτε με τα παιδιά, κάντε δουλειές στο σπίτι και στον κήπο.
  • Ακολουθήστε διαδικτυακά προγράμματα άθλησης. Στο διαδίκτυο προσφέρονταιπολλά δωρεάν βίντεο με ασκήσεις για το σπίτι.
  • Περπατήστε. Ακόμα κι αν βρίσκεστε σε μικρό χώρο περπατήστε ή κάντε επιτόπιοτρέξιμο. Εάν πάτε σε εξωτερικό χώρο για περπάτημα ή άθληση, φροντίστε να τηρείτε 1,5 μέτρο απόσταση από άλλα άτομα.
  • Σηκωθείτε! Σηκωθείτε και κινητοποιηθείτε όσο το δυνατόν συχνότερα. Ιδανικά, θαπρέπει να σταματάτε τις καθιστικές δραστηριότητες και να κάνετε λίγες διατάσεις κάθε 30 λεπτά.
  • Χαλαρώστε. Η χαλάρωση και οι βαθιές αναπνοές θα σας βοηθήσουν να παραμείνετεχαλαροί. Στη συνέχεια παρουσιάζονται μερικά παραδείγματα τεχνικών χαλάρωσης.

Συμβουλές για σωματική δραστηριότητα παιδιών

Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι σημαντική για τη διατήρηση της καλής υγείας και του φυσιολογικού σωματικού βάρους κατά την παιδική και εφηβική ηλικία, έχοντας τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα οφέλη για τον οργανισμό.

Φροντίστε ώστε τα παιδιά να είναι σωματικά δραστήρια για τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα μέσα από δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν στο σπίτι και ανάλογα με την ηλικία τους. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να είναι συνεχόμενη ή να μοιραστεί σε μικρότερα διαστήματα τουλάχιστον 10 λεπτών μέσα στην ημέρα.

Περιορίστε όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρόνο που τα παιδιά και οι έφηβοι δαπανούν μπροστά στην οθόνη για λόγους ψυχαγωγίας (π.χ., τηλεόραση, ηλεκτρονικός υπολογιστής, ηλεκτρονικά παιχνίδια).

Ο χρόνος που δαπανάται μπροστά στην οθόνη δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 1-2 ώρες ημερησίως, εξαιρώντας τις ώρες ενασχόλησης με τα μαθήματα.

girls-5050922_1920

Προτάσεις

περπάτημα με τους γονείς, τρέξιμο, χορός, κρυφτό, κυνηγητό, παιχνίδι με αδέρφια και γονείς, σχοινάκι, ποδόσφαιρο ή ποδήλατο στην αυλή, κυνήγι θησαυρού, βοήθεια στην κηπουρική.

Επιλέξτε δραστηριότητες που σας δίνουν την ευκαιρία να είστε σωματικά δραστήριοι μαζί με τα παιδιά σας. Όλες οι ασκήσεις που αναφέρονται ανωτέρω μπορούν να γίνουν και με τη συμμετοχή των παιδιών και εφήβων.

Πρακτικές Συμβουλές για Υγιεινή Διατροφή

Φροντίστε να τρώτε 3 κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) καθημερινά και σε σταθερές ώρες, προκειμένου να τηρείτε ένα καθημερινό πρόγραμμα διατροφής. Κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία πηγή δημητριακών, κατά προτίμηση ολικής άλεσης και λαχανικών και να συνοδεύεται αντί γλυκού από φρούτο.

Είναι σημαντικό να γευματίζετε σε ευχάριστο περιβάλλον, χωρίς βιασύνη και, αν είναι δυνατόν, με την οικογένεια συγκεντρωμένη.

Περιορίστε την κατανάλωση ζάχαρης, σακχαρούχων γλυκαντικών υλών και προϊόντων που τα περιέχουν. Συγκεκριμένα, αποφύγετε αναψυκτικά, χυμούς, ενεργειακά ποτά και αναψυκτικά, τα οποία περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα.

luisa-brimble-HxRhxHy_IVE-unsplash

Τα γλυκά θα πρέπει να τρώγονται περιστασιακά και με μέτρο. Είναι ενδεικτικό ότι μπορείτε να καταναλώνετε ένα γλυκό την εβδομάδα. Αντί για γλυκό, επιλέξτε φρούτα για επιδόρπιο.

Φτιάξτε γλυκά με ελαιόλαδο και αλεύρι ολικής άλεσης, προσθέτοντας λιγότερη από την προτεινόμενη ζάχαρη. Προτιμήστε τα παραδοσιακά ελληνικά γλυκίσματα, που περιέχουν ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, φρούτα ή μέλι, π.χ., σιμιγδαλένιο χαλβά, μουσταλευριά, καρυδόπιτα, σπιτικό παστέλι, μηλόπιτα.
Περιορίστε την προσθήκη ζάχαρης στον καφέ και τα ποτά.

Περιορίστε την κατανάλωση άλατος και προϊόντων που το περιέχουν. Αποφύγετε την προσθήκη αλατιού στο φαγητό σας. Για την ενίσχυση της γεύσης αντί για αλάτι χρησιμοποιείστε μυρωδικά ή μπαχαρικά, ξύδι, λεμόνι, σκόρδο, κα.

Διαβάστε τις τυπικές ετικέτες τροφίμων και επιλέξτε αυτά τα προϊόντα με τη λιγότερη ποσότητα προστιθέμενης σακχάρων, νατρίου/άλατος και υδρογονωμένων λιπαρών.

Καταναλώνετε 8-10 ποτήρια υγρών (2-2,5 λίτρα) την ημέρα. Από αυτά φροντίστε τουλάχιστον τα 6-8 ποτήρια (1,5-2 λίτρα) να είναι νερό. αποφύγετε τα ποτά και ροφήματα που περιέχουν προστιθέμενα σάκχαρα, όπως αναψυκτικά με ζάχαρη, χυμούς φρούτων και ενεργειακά ποτά.

Προσέξτε την υπερβολική κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών. Η κατανάλωσή τους απαιτεί σύνεση και μέτρο.

Aegean Medical Service προσφέρει υπηρεσίες Covid-19 τεστ κατ οικον στο χώρο σας η στο χώρο μας στο κέντρο της Θεσσαλονίκη Μητροπόλεως 50.
Για ραντεβού και πληροφορίες επικοινωνείτε μαζί μας στο 698 517 9999 και στο info@aegeanmedical.gr