Τα σημεια που αξιζει να προσεξετε στην ψυχικη σας υγεια, εναντια του Covid - 19 | Aegean Medical Doctors Thessaloniki | Halkidiki
Aegean Medical

COVID-19 τεστ Θεσσαλονίκη. Ιατρικό εξειδικευμένο δίκτυο το οποίο, μεταξύ άλλων υπηρεσιών, εκτελεί μοριακές δοκιμές covid-19. Οι καλύτερες ιατρικές υπηρεσίες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Προσφέροντας ιατρική υποστήριξη 24/7 για να ζήσετε διακοπές χωρίς προβλήματα

Δίκτυο Aegean Medical
STAVROS
+ 30 698 111 0786

ASPROVALTA
+ 30 698 111 0786

VRASNA
+ 30 698 111 0786

HANIOTI
+ 30 698 111 0786

POLYCHRONO
+ 30 698 111 0786

PEFKOCHORI
+ 30 698 111 0786

N. MARMARAS
+ 30 698 111 0786

NIKITI
+ 30 698 111 0786

SARTI
+ 30 698 111 0786

AIDIPSOS
+ 30 698 111 0786

PEFKI
+ 30 698 111 0786

Follow Us On Instagram

Δευτέρα- Κυριακή | Υποστήριξη 24/7

24/7 - Τηλεφωνική εξυπηρέτηση

+ 30 698 517 9999

info@aegeanmedical.gr

Γραφεία σε όλη την Ελλάδα

Τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα

Ακολουθήστε μας

Book A Visit

Τα σημεια που αξιζει να προσεξετε στην ψυχικη σας υγεια, εναντια του Covid – 19

Τα σημεια που αξιζει να προσεξετε στην ψυχικη σας υγεια, εναντια του Covid – 19

Καθώς το δεύτερο κύμα του κοροναϊού μας χτυπάει την πόρτα , όλο και μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων, ανησυχούν για τις επιπτώσεις που έχει στη ζωή τους.  Η μεγάλη έξαρση του κορονοϊού, η νόσος του 2019 (COVID-19,) μπορεί να μας αγχώσει πραγματικά, άλλους πολύ περισσότερο και άλλους λιγότερο. Αλλά ας μπείτε στη διαδικασία να σκεφτήτε ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να ανησυχείτε, να φοβάστε η να αγχώνεστε κατά την διάρκεια μιας παγκόσμιας απειλής.

virus-4931227_1920

Τα Συναισθηματα Του Φοβου Και Του Αγχους

Όλοι οι άνθρωποι, είναι φτιαγμένοι για να επαγρυπνούν για να προστατεύσουνα ανά πάσα στιγμή τον εαυτό τους. Σε ορισμένες όμως περιπτώσεις η υπερ-επαγρύπνηση μπορεί να αποβεί επιβλαβής για την Ψυχική μας Υγεία. Ευτυχώς ο κάθε ένας από εμάς αντιδρά με τελείως διαφορετικό τρόπο σε αγχογόνες καταστάσεις όπως αυτή. Ο εκάστοτε φόβος και το άγχος για τον κορονοϊό μπορεί να γίνει πολύ σοβαρή υπόθεση και να προκαλέσει δυνατά συναισθήματα σε ενήλικους και παιδιά. Αν μάθουμε όμως να αντιμετωπίζοντας το στρες θα γίνουμε περισσότερο δυνατοί τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας αλλά και οι άνθρωποι που αγαπάμε και ενδιαφερόμαστε. Το πως θα αντιδράσει κανείς εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, την προσωπικότητα του, τον τρόπο που σκέπτεται, το υπόβαθρο που έχει και την κοινότητα μέσα στην όποια ζει.

 

Ποια Τα Συμπτωματα Που Πρεπει Να Μας Κανουν Να Ανησυχουμε

Θα πρέπει να γνωρίζουμε όμως ότι αυτά τα συναισθήματα όπως το στρες και ο φόβος είναι προσωρινά. Φροντίζοντας την Ψυχική μας Υγεία κατά την διάρκεια αυτής της πανδημίας θα μας βοηθήσει να σκεπτόμαστε πιο καθαρά και να διαχειριζόμαστε επείγοντα η μη θέματα με ψυχραιμία και λογική. Το στρες κατά την διάρκεια μιας μεταδοτικής ασθένειας όπως ο COVID-19 σε έξαρση συνήθως περιλαμβάνει ανησυχία για την υγεία μας και για την υγεία της οικογένειας μας αλλά και των ανθρώπων που συναναστρεφόμαστε. Αλλαγές στον ύπνο και στην διατροφή, δυσκολία στη συγκέντρωση, επιδείνωση των χρόνιων προβλημάτων υγείας και της ψυχικής υγείας, αύξηση χρήσης αλκοόλ, καπνού /χρήση ουσιών και αυτά είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα που θα πρέπει να μας ανησυχήσουν. Αυτοί οι οποίοι θίγονται περισσότερο από το στρες από την πανδημία είναι κυρίως οι ηλικιωμένοι και οι άνθρωποι με χρόνια νοσήματα που κατατάσσονται στις ευπαθείς ομάδες. Καθότι ο κοροναϊός εξαπλώνεται ως δεύτερο κύμα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανησυχούν για τις επιπτώσεις που έχει στη ζωή τους.  Η έξαρση του κορονοϊού, νόσος του 2019 (COVID-19,) μπορεί να μας αγχώσει πραγματικά, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Αλλά σκεφτείτε ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να ανησυχείτε, να φοβάστε η να αγχώνεστε κατά την διάρκεια μιας παγκόσμιας απειλής.

coronavirus-4947340_1920

Οι 7 Πολυ Σημαντικοι Τροποι Να Αντιμετωπισετε Το Καθημερινο Στρες

  1. Φτιάξτε ένα καθημερινό πρόγραμμα, που να μπορεί να περιλαμβάνει υγιεινή διατροφή, γυμναστική και κάποια από τα ενδιαφέροντα που είχατε πριν την πανδημία, όπως μουσική βιβλία ταινίες, μαγειρική, η κάτι που θα σας ευχαριστήσει. Αποφύγετε το συστηματικό αλκοόλ και προσπαθήστε να κοιμηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε.
  2. Προσπαθήστε να φροντίζετε τον εαυτό σας, τους φίλους και την οικογένεια σας βοηθάτε τον εαυτό σας να διαχειριστεί καλύτερα το στρες.
  3. Κάντε ένα διάλλειμα από την υπέρ-πληροφόρηση που μας παρέχουν, την τηλεόραση η τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social). Το να μπείτε στη διαδικασία να ακούτε η να διαβάζετε συνέχεια για την πανδημία είναι πολύ στρεσογόνο και θα σας προκαλέσει μεγάλη ανησυχία που ίσως δεν θα μπορείτε να διαχειριστείτε. Όλα με μέτρο.
  4. Με μεγάλες βαθιές αναπνοές, τεντωθείτε και προσπαθήστε να χαλαρώσετε αν νιώσετε δυσκολία στην αναπνοή, πόνους στο σώμα η βάρος στο στήθος. Χρησιμοποιήστε μεθόδους χαλάρωσης όπως η διαφραγματική αναπνοή. Φανταστείτε μια εικόνα στην ύπαιθρο η κοντά στη θάλασσα, η φέρτε στο μυαλό σας μια ανάμνηση που θα σας ευχαριστήσει.
  5. Ελάτε σε συχνή επικοινωνία με τους φίλους/ες σας, μιλήστε όσο περισσότερο μπορείτε με συγγενείς και γνωστούς για τις ανησυχίες σας και για το πώς αισθάνεστε.